Dinsdag 12 juni. Reisdag naar San Sebastián.

12 juni 2018 - San Sebastián, Spanje

Dinsdag 12 juni. Reisdag naar San Sebastián.
We hebben een lange reis voor de boeg. Daarom is iedereen vroeg uit de veren om op tijd te kunnen vertrekken. Het zal tot een uur of elf droog zijn, maar om kwart over negen begint het al te regenen. De reis verloopt verder goed. Soms worstelen we met de aanduidingen in het routeboek. Onderweg is er veel afwisseling van tweebaans, snelweg en werk in uitvoering. De route door de bergen is verder prachtig. Jammer genoeg rijden we veel in de regen en ook nog een tijdje in de mist. Als we langs het Stuwmeer van Yesa rijden, is het net even droog. Een mooi plekje om even iets te eten. Her is er wel koud, 13 graden en het waait bovendien hard. Snel eten en maar weer door. Na een tochtje door San Sebastián komen we aan de kust. De wind is daar behoorlijk hard. Op camping Igueldo is het behoorlijk nat. Met behulp van de medereisleden staat de caravan snel op zijn plek. De luifel is met hulp snel opgezet, het netjes afspannen is met de wind niet zo makkelijk. De laatste dag kan beginnen.

1. Mariëtte:
    13 juni 2018
    wel erg mooie reis afgesloten!! Mooi dat we dat mee konden beleven. Gr. Mariëtte
    Linea recta naar huis???