Vrijdag 22 juni. Reisdag naar Feuillères.

22 juni 2018 - Feuillères, Frankrijk

Het weer is zonnig, maar best fris met veel wind. We vertrekken om kwart voor tien. De reis gaat tot aan Parijs voorspoedig. TomTom stuurt ons op een rare manier door Parijs. Het is bovendien erg druk en we hebben veel file. Dat kost dus veel tijd.  Het laatste stuk tot aan de camping gaat weer voorspoedig. Camping du Château In Feuillères is een mooie camping met grote plaatsen. Morgen de laatste reisdag, nummer 50.

1. José Vermunt:
    24 juni 2018
    Als het goed is zijn jullie thuis, welkom thuis, en hebben jullie een prachtige reis gehad en veel gezien.

Liefs José
  2. Jan en Mieneke:
    27 juni 2018
    Hallo Annemiek enTheo,
    Wat is het leuk alle foto's en verhalen te zien en te lezen.
    Jullie hebben veel meer gezien dan wij, dat is het voordeel van een caravan.
    Ook het uitnodigende koffie tentje stond weer op jullie foto's!
    Veel caravan plezier en veel geluk met elkaar, wij vonden het heel leuk jullie ontmoet te hebben.