Zondag 20 mei, reisdag naar Aldeanueva de la Vera

20 mei 2018 - Burgos, Spanje

Zondag 20 mei. Reisdag naar Aldeanueva de la Vera.
Vandaag moeten we 263 km rijden naar Aldeanueva de la Vera. Het grootste gedeelte gaat over de snelweg, dus het schiet best op. Onderweg krijgen we via de Asci-app binnen dat een camper van onze groep met een lekke band langs de kant van de weg staat. Later horen we dat alles goed is afgelopen. Tegen drieën komen we aan op Camping Yuste. Volgens ACSI een wat oudere camping, waarvan het toiletgebouw gedateerd is. Het functioneert. Na met de caravan een regenpijp eraf gereden te hebben, en er zelf weer aangezet, zijn we om vier uur weer helemaal op orde.
Iedereen is gearriveerd, om vijf uur is er een borrel. Daar spreken we af dat de hele groep vanavond uit gaat eten in het restaurant van de camping.
Het weer is goed, voor we aankwamen en onderweg waren er fikse buien met onweer en hagel. Wij hebben daar geen last van gehad, wel wat regen. Nu is echt lekker in het zonnetje. We hopen dat dat zo blijft

1. Ton en Els:
    20 mei 2018
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen en de prachtige foto's te zien. Wij wensen jullie nog heel veel moois toe. groeten.
  2. Henny en Margot Brandt:
    20 mei 2018
    Die regen pijp is toch niet meer nodig
    Nu gaat de zon de overhand nemen.
    Geniet ervan.